MetMaris.

Ben je zwanger of moeder en op zoek naar een eerlijke en ervaren personal trainer gespecialiseerd in pre- en postnataal fitness & CrossFit in Houten of Utrecht?
Ja, die zoek ik!

Mail mij!

Meer over Met Maris.

Personal Training Met Maris.

Trainen tijdens en na de zwangerschap, dat doe je MetMaris.!

  • Een ervaren en gecertificeerd pre- en postnataal trainer, CrossFit Level 2 Coach en moeder van twee jonge kinderen (2018 en 2020)
  • Trainen op een uitdagende, eerlijke en veilige manier
  • Aandacht voor én afstemming op jouw wensen & behoeften
  • Wanneer nodig in samenwerking met jouw bekkenfysiotherapeut
  • In Houten, Utrecht & Vianen

Beweging zorgt voor dat fijne geluksgevoel: na een training voel je je zoveel beter, sterker & fitter! Ook wanneer je bang bent om te bewegen, lichamelijke klachten hebt zoals bekkenpijn, een verzakking, diastase of (stress)incontinentie, nodig ik je uit om te starten met bewegen. Mijn ervaring is dat jouw commitment aan de training en de klik tussen jou en mij de grootste succesfactoren zijn voor een goede training. Zal ik jou bellen om kennis te maken? Mail mij en laat je telefoonnummer achter!

Met Maris trainen tijdens de zwangerschap - prenataal fitness

Op een leuke en verantwoorde manier doorgaan met sporten als je zwanger bent. Dat klinkt geweldig, toch? Regelmatig hoor ik van vrouwen dat ze het lastig vinden om te starten met bewegen of niet goed weten wat ze nog kunnen doen bij hun vertrouwde sport. Dat komt vooral door de uiteenlopende meningen en verspreide informatie die er is. Bij MetMaris. krijg je een duidelijk verhaal, gebaseerd op recent wetenschappelijk onderzoek en ervaringen als moeder en trainer.

Tijdens de zwangerschap kun je bij Met Maris terecht voor:

Heb je vragen of weet je nog niet zo goed wat bij je past? Mail mij!

Met Maris trainen na de zwangerschap
- postnataal fitness

De geboorte heeft veel impact op je leven en lichaam. Ondanks de enorme veerkracht heeft ons lichaam tijd en specifieke aandacht nodig om te herstellen, weer sterk en fit te worden. Zes weken na de bevalling mag je weer starten met bewegen, bij een keizersnede is dat na acht weken. Wil je voor die tijd al werken aan je herstel? Dan raad ik je dit programma aan van mijn collega's.

Mijn streven is altijd om jou zo snel en veilig als kan weer je 'oude' sport te laten beoefenen en dat kan op verschillende manieren:

Heb je vragen of weet je nog niet zo goed wat bij je past? Mail mij!

Personal training & coaching

Met Maris trainen na een vroeggeboorte of het verlies van je kindje - postnataal fitness

Wanneer je jouw baby verliest, is dat een onbeschrijfelijk groot gemis. Ook nu, of misschien juist nu, kan het ontzettend fijn zijn om onder begeleiding te sporten. Je wilt graag herstellen van de bevalling en weer vertrouwen wil krijgen in je lichaam, maar wellicht heb je geen behoefte om dat samen met andere vrouwen (moeders) te doen? Samen MetMaris. kun je op zoek naar een trainingsvorm die voor jou fijn is zodat je plezier en kracht kunt halen uit het bewegen.

Anneloes, volgde na een vroeggeboorte een individueel personal training traject:
"Nadat ik veel te vroeg ben bevallen en een lange tijd weinig heb kunnen bewegen, ben ik onder begeleiding van Mariska het sporten weer gaan oppakken. Door middel van de intake maakte ze een programma op maat en hebben we samen doelen gesteld. Zij motiveert me iedere keer weer en zorgt ervoor dat ik me stapje voor stapje weer sterker voel en weer vertrouwen in mijn lichaam krijg!"

Over Mariska

Over Met Maris.?

Mariska (Maris): vrouw, moeder van twee, docent en CrossFit Level 2 trainer, met een enorme passie voor pre- en postnataal fitness en bewegen. Voor mijn eerste zwangerschap (2018) sportte ik dagelijks: CrossFit, diverse vormen van fitness, Pilates en mijn eerste sportliefde: turnen. Toen ik zwanger was, ervaarde ik dat ik mijn manier van trainen moest aanpassen. Als sporter en als CrossFit L2 Trainer bij UnScared Fitness heb ik mij daarom verdiept in trainen tijdens en na de zwangerschap. Ik volgde onder andere opleidingen bij Core Academy en Sterkher om meer te leren over pre- en postnataal fitness. Van Anthony Lo leerde ik meer over de vrouw als atleet. In 2021 werkte ik voor Core Academy als docent en mocht ik andere sportprofessionals meer leren over trainen tijdens en na de zwangerschap.





Praktische Informatie

Trainen MetMaris kan in
Utrecht bij UnScared Fitness, 2e Daalsedijk 4bis,
in Houten bij Drills And Skills, Lange Schaft 30G
in Vianen bij Lichaamsstaal, Stuartweg 23b &
in Culemborg bij RELOAD Training, Staalweg 7
 

Telefonische intake
MetMaris

Gratis
Dit wil ik!
 

Personal Training
MetMaris

70
per uur
  • Volledige aandacht voor jou
  • Locatie in overleg
Dit wil ik!
 

PowerMama Training
MetMaris

 
 
 
Dit wil ik!
 

Intake Zwanger
MetMaris

105
 
  • Ik ben zwanger en wil weten hoe ik veilig en verantwoord kan blijven sporten
  • Intake van 60 minuten
    • Informatie over de belangrijkste veranderingen van het lichaam tijdens de zwangerschap die sport en bewegen beïnvloeden
    • Tips en oefeningen die passen bij jouw sportsituatie
    • Houdingsanalyse
    • Workout
  • Achteraf krijg je een samenvatting van alle informatie en gepersonaliseerd advies.
  • + €35: 1 workout voor thuis - aansluitend bij jouw wensen en doelen
Dit wil ik!
 

Intake PostPartum
MetMaris

135
 
  • Ik ben recent bevallen en wil weer starten met sporten
  • Intake van 60-75 minuten
    • Informatie over herstellen van zwangerschap en bevalling
    • Check van diastase, houding en postuur. Eventueel in samenwerking met een erkende bekkenfysiotherapeut
    • Workout
  • Achteraf krijg je een samenvatting van alle informatie en gepersonaliseerd advies.
  • INCLUSIEF: 1 Workout voor thuis - aansluitend bij jouw wensen en doelen
Dit wil ik!